Роль емоційного фактору в розвитку творчих здібностей майбутніх педагогів в умовах вищої школи

Автор(и)

  • В. В. Іванова Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4607

Ключові слова:

емоційний фактор, творчі здібності, педагогічна умова

Анотація

У статті розкривається емоційний фактор як умова формування та розвитку творчих здібностей студентів вищих навчальних закладів.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор В. В. Іванова, афіліація Криворізький державний педагогічний університет

    кандидат пед. наук, доцент

Завантаження

Опубліковано

25-11-2011

Номер

Розділ

Умови і засоби гармонізації інтелектуальної та емоційної сторін педагогічного пе

Як цитувати

Роль емоційного фактору в розвитку творчих здібностей майбутніх педагогів в умовах вищої школи. (2011). Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 413-417. https://doi.org/10.31812/educdim.4607

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають