Роль емоційного фактору в розвитку творчих здібностей майбутніх педагогів в умовах вищої школи
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4607Ключові слова:
емоційний фактор, творчі здібності, педагогічна умоваАнотація
У статті розкривається емоційний фактор як умова формування та розвитку творчих здібностей студентів вищих навчальних закладів.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
25-11-2011
Номер
Розділ
Умови і засоби гармонізації інтелектуальної та емоційної сторін педагогічного пе
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 В. В. Іванова

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Роль емоційного фактору в розвитку творчих здібностей майбутніх педагогів в умовах вищої школи. (2011). Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 413-417. https://doi.org/10.31812/educdim.4607