Науково-педагогічні засади особистісно зорієнтованих технологій музичного навчання молодших школярів
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4621Ключові слова:
музичне навчання, молодші школярі, особистісно зорієнтовані технологіїАнотація
У статті розкриті науково-педагогічні засади особистісно зорієнтованих технологій музичного навчання молодших школярів. Розглядаються специфічні принципи цього виду навчання.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
25-11-2011
Номер
Розділ
Актуальні проблеми сучасної загальноосвітньої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 Л. Куненко

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Науково-педагогічні засади особистісно зорієнтованих технологій музичного навчання молодших школярів. (2011). Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 486-491. https://doi.org/10.31812/educdim.4621