Науково-педагогічні засади особистісно зорієнтованих технологій музичного навчання молодших школярів

Автор(и)

  • Л. Куненко , Drahomanov National Pedagogical University , , Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, м. Київ

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4621

Ключові слова:

музичне навчання, молодші школярі, особистісно зорієнтовані технології

Анотація

У статті розкриті науково-педагогічні засади особистісно зорієнтованих технологій музичного навчання молодших школярів. Розглядаються специфічні принципи цього виду навчання.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Л. Куненко, афіліація , Drahomanov National Pedagogical University, , Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, м. Київ

    викладач

Завантаження

Опубліковано

25-11-2011

Номер

Розділ

Актуальні проблеми сучасної загальноосвітньої школи

Як цитувати

Науково-педагогічні засади особистісно зорієнтованих технологій музичного навчання молодших школярів. (2011). Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 486-491. https://doi.org/10.31812/educdim.4621