Психолого-педагогічні умови формування теоретичного мислення у молодших школярів за системою навчання Д. Б. Ельконіна-В. В. Давидова

Автор(и)

  • В. С. Рыбалко , Crimean Engineering and Pedagogical University , , РВУЗ "Крымский инженерно-педагогический университет"

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4622

Ключові слова:

теоретичне мислення, змістовна абстрагування, змістовна узагальнення, змістовний аналіз, сходження від абстрактного до конкретного, змістовна рефлексія, розсудливо-емпіричне мислення, розумово-теоретичне мислення

Анотація

 У статті досліджуються структура та процес формування теоретичного мислення у молодших школярів за системою розвивального навчання Д. Б. Ельконіна-В. В, Давидова.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор В. С. Рыбалко, афіліація , Crimean Engineering and Pedagogical University, , РВУЗ "Крымский инженерно-педагогический университет"

    магистрант

Завантаження

Опубліковано

25-11-2011

Номер

Розділ

Актуальні проблеми сучасної загальноосвітньої школи

Як цитувати

Психолого-педагогічні умови формування теоретичного мислення у молодших школярів за системою навчання Д. Б. Ельконіна-В. В. Давидова. (2011). Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 492-496. https://doi.org/10.31812/educdim.4622