Психолого-педагогічні умови формування теоретичного мислення у молодших школярів за системою навчання Д. Б. Ельконіна-В. В. Давидова
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4622Ключові слова:
теоретичне мислення, змістовна абстрагування, змістовна узагальнення, змістовний аналіз, сходження від абстрактного до конкретного, змістовна рефлексія, розсудливо-емпіричне мислення, розумово-теоретичне мисленняАнотація
У статті досліджуються структура та процес формування теоретичного мислення у молодших школярів за системою розвивального навчання Д. Б. Ельконіна-В. В, Давидова.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
25-11-2011
Номер
Розділ
Актуальні проблеми сучасної загальноосвітньої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 В. С. Рыбалко

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Психолого-педагогічні умови формування теоретичного мислення у молодших школярів за системою навчання Д. Б. Ельконіна-В. В. Давидова. (2011). Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 492-496. https://doi.org/10.31812/educdim.4622