Виховання інтелектуальної культури обдарованих дітей: теоретичний аспект
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4624Ключові слова:
інтелектуальна культура, навчальна діяльність, обдаровані діти, педагогічні особливостіАнотація
Стаття присвячена проблемі формування інтелектуальної культури обдарованих дітей. У статті чітко окреслено шляхи професійної діяльності вчителя у виховання інтелектуальної культури дітей.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Опубліковано
25-11-2011
Номер
Розділ
Актуальні проблеми сучасної загальноосвітньої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 Т. О. Спірткова

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Виховання інтелектуальної культури обдарованих дітей: теоретичний аспект. (2011). Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 505-509. https://doi.org/10.31812/educdim.4624