Інтерактивний урок як основний елемент системи формування правової вихованості дітей з вадами інтелектуального розвитку
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4625Ключові слова:
право, правове виховання, розумово відсталі учні, інтерактивний урокАнотація
В статті запропоновані нові для допоміжної школи форми організації уроку з основ правових знань.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
25-11-2011
Номер
Розділ
Актуальні проблеми сучасної загальноосвітньої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 О. О. Ляшенко

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Інтерактивний урок як основний елемент системи формування правової вихованості дітей з вадами інтелектуального розвитку. (2011). Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 509-513. https://doi.org/10.31812/educdim.4625