МЕТОД ПРОЕКТІВ У ПОЗАКЛАСНІЙ ВОКАЛЬНО-ХОРОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДЛІТКІВ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4643Ключові слова:
самодіяльна творчість у підлітковому віці, співвідношення педагогічних та творчих умов організації позакласної та позашкільної діяльності, метод проектів, педагогічне проектуванняАнотація
Розглядаючи педагогічні та творчі умови організації позакласної та позашкільної діяльності у підлітковому віці, у статті досліджуємо проблему формування художньо-творчих потреб і орієнтацій, застосовуючи метод проектів на прикладі творчих колективів - хору Довгинцівського гуманітарно-технічного ліцею м. Кривий Ріг та хору Новоіванівської СЗШ.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
29-12-2011
Номер
Розділ
Актуальні проблеми сучасної загальноосвітньої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 Г. М. Мартьянова

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
МЕТОД ПРОЕКТІВ У ПОЗАКЛАСНІЙ ВОКАЛЬНО-ХОРОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДЛІТКІВ. (2011). Педагогіка вищої та середньої школи, 31, 37-46. https://doi.org/10.31812/educdim.4643