МЕТОД ПРОЕКТІВ У ПОЗАКЛАСНІЙ ВОКАЛЬНО-ХОРОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДЛІТКІВ

Автор(и)

  • Г. М. Мартьянова Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4643

Ключові слова:

самодіяльна творчість у підлітковому віці, співвідношення педагогічних та творчих умов організації позакласної та позашкільної діяльності, метод проектів, педагогічне проектування

Анотація

Розглядаючи педагогічні та творчі умови організації позакласної та позашкіль­ної діяльності у підлітковому віці, у статті досліджуємо проблему формування худо­жньо-творчих потреб і орієнтацій, застосовуючи метод проектів на прикладі твор­чих колективів - хору Довгинцівського гуманітарно-технічного ліцею м. Кривий Ріг та хору Новоіванівської СЗШ.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Г. М. Мартьянова, афіліація Криворізький державний педагогічний університет

    кандидат пед. наук, доцент

Завантаження

Опубліковано

29-12-2011

Номер

Розділ

Актуальні проблеми сучасної загальноосвітньої школи

Як цитувати

МЕТОД ПРОЕКТІВ У ПОЗАКЛАСНІЙ ВОКАЛЬНО-ХОРОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДЛІТКІВ. (2011). Педагогіка вищої та середньої школи, 31, 37-46. https://doi.org/10.31812/educdim.4643