УПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ ЕТНОПЕДАГОПЧНИХ ЗАСОБІВ У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ (НА ПРИКЛАДІ ЕТНОПЕДАГОГІКИ КРИМСЬКОТАТАРСЬКОГО НАРОДУ)

Автор(и)

  • З. Асанова , Crimean Engineering and Pedagogical University , , РВУЗ "Крымский инженерно-педагогический университет"

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4644

Ключові слова:

засоби етнопедагогіки кримськотатарського народу, виховання молодших школярів

Анотація

У статті розкриваються оптимальні шляхи впровадження системи засщ етнопедагогіки кримськотатарського народу у навчально-виховний процес початкові школи.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор З. Асанова, афіліація , Crimean Engineering and Pedagogical University, , РВУЗ "Крымский инженерно-педагогический университет"

    викладач

Завантаження

Опубліковано

29-12-2011

Номер

Розділ

Актуальні проблеми сучасної загальноосвітньої школи

Як цитувати

УПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ ЕТНОПЕДАГОПЧНИХ ЗАСОБІВ У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ (НА ПРИКЛАДІ ЕТНОПЕДАГОГІКИ КРИМСЬКОТАТАРСЬКОГО НАРОДУ). (2011). Педагогіка вищої та середньої школи, 31, 46-52. https://doi.org/10.31812/educdim.4644