УПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ ЕТНОПЕДАГОПЧНИХ ЗАСОБІВ У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ (НА ПРИКЛАДІ ЕТНОПЕДАГОГІКИ КРИМСЬКОТАТАРСЬКОГО НАРОДУ)
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4644Ключові слова:
засоби етнопедагогіки кримськотатарського народу, виховання молодших школярівАнотація
У статті розкриваються оптимальні шляхи впровадження системи засщ етнопедагогіки кримськотатарського народу у навчально-виховний процес початкові школи.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
29-12-2011
Номер
Розділ
Актуальні проблеми сучасної загальноосвітньої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 З. Асанова

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
УПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ ЕТНОПЕДАГОПЧНИХ ЗАСОБІВ У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ (НА ПРИКЛАДІ ЕТНОПЕДАГОГІКИ КРИМСЬКОТАТАРСЬКОГО НАРОДУ). (2011). Педагогіка вищої та середньої школи, 31, 46-52. https://doi.org/10.31812/educdim.4644