ТОПОНІМИ ЯК КОНСТРУКТ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЬНИКІВ

Автор(и)

  • Э. З. Топчук , Crimean Engineering and Pedagogical University , , РВУЗ "Крымский инженерно-педагогический университет"

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4646

Ключові слова:

соціокультурна компетентність, топоніми, мікротопоніми, інтернаціональна свідомість, культура

Анотація

У статті розглядаються топоніми рідного краю, як одна з невід'ємних і найважливіших складових соціокультурної компетентності учнів початкової школи та роль сформованості даної компетентності на сучасному етапі розвитку суспільства.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Э. З. Топчук, афіліація , Crimean Engineering and Pedagogical University, , РВУЗ "Крымский инженерно-педагогический университет"

    преподаватель

Завантаження

Опубліковано

29-12-2011

Номер

Розділ

Актуальні проблеми сучасної загальноосвітньої школи

Як цитувати

ТОПОНІМИ ЯК КОНСТРУКТ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЬНИКІВ. (2011). Педагогіка вищої та середньої школи, 31, 63-69. https://doi.org/10.31812/educdim.4646