ТОПОНІМИ ЯК КОНСТРУКТ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЬНИКІВ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4646Ключові слова:
соціокультурна компетентність, топоніми, мікротопоніми, інтернаціональна свідомість, культураАнотація
У статті розглядаються топоніми рідного краю, як одна з невід'ємних і найважливіших складових соціокультурної компетентності учнів початкової школи та роль сформованості даної компетентності на сучасному етапі розвитку суспільства.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
29-12-2011
Номер
Розділ
Актуальні проблеми сучасної загальноосвітньої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 Э. З. Топчук

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
ТОПОНІМИ ЯК КОНСТРУКТ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЬНИКІВ. (2011). Педагогіка вищої та середньої школи, 31, 63-69. https://doi.org/10.31812/educdim.4646