ТЕХНОЛОГІЯ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ САМОСТІЙНОСТІ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ ПЕДАГОГІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Автор(и)

  • О. В. Малихін Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4654

Ключові слова:

самостійність, пізнавальна самостійність, технологія форveвання пізнавальної самостійності, етапи формування пізнавальної самостійності, процес навчання іноземної мови

Анотація

У статті теоретично обґрунтовано технологію формування пізнавальної самостійності студентів вищих педагогічних навчальних закладів у процесі навчання іноземної мови, що забезпечило можливість виділення п'яти етапів реалізації досліджуваної технології: організаційно-підготовчого; орієнтовного; моделюючого; рефлексивного; креативного.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор О. В. Малихін, афіліація Криворізький державний педагогічний університет

    доктор пед. наук, доцент

Завантаження

Опубліковано

29-12-2011

Номер

Розділ

Теоретичні основи педагогіки вищої школи

Як цитувати

ТЕХНОЛОГІЯ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ САМОСТІЙНОСТІ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ ПЕДАГОГІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. (2011). Педагогіка вищої та середньої школи, 31, 110-121. https://doi.org/10.31812/educdim.4654