ТЕХНОЛОГІЯ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ САМОСТІЙНОСТІ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ ПЕДАГОГІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4654Ключові слова:
самостійність, пізнавальна самостійність, технологія форveвання пізнавальної самостійності, етапи формування пізнавальної самостійності, процес навчання іноземної мовиАнотація
У статті теоретично обґрунтовано технологію формування пізнавальної самостійності студентів вищих педагогічних навчальних закладів у процесі навчання іноземної мови, що забезпечило можливість виділення п'яти етапів реалізації досліджуваної технології: організаційно-підготовчого; орієнтовного; моделюючого; рефлексивного; креативного.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
29-12-2011
Номер
Розділ
Теоретичні основи педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 О. В. Малихін

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
ТЕХНОЛОГІЯ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ САМОСТІЙНОСТІ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ ПЕДАГОГІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. (2011). Педагогіка вищої та середньої школи, 31, 110-121. https://doi.org/10.31812/educdim.4654