ОСОБИСТІСНО ЗОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ ЯК ЧИННИК УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ АГРОНОМІВ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4659Ключові слова:
особистісно зорієнтоване навчання, професійна підготовка, професійна самосвідомістьАнотація
У статті розглядаються основні форми і методи особистісно зорієнтованого навчання, їх вплив на формування професійної самосвідомості майбутніх фахівців.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
29-12-2011
Номер
Розділ
Теоретичні основи педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 Ю В. Курбатова

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
ОСОБИСТІСНО ЗОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ ЯК ЧИННИК УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ АГРОНОМІВ. (2011). Педагогіка вищої та середньої школи, 31, 140-145. https://doi.org/10.31812/educdim.4659