ОСОБИСТІСНО ЗОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ ЯК ЧИННИК УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ АГРОНОМІВ

Автор(и)

  • Ю В. Курбатова , Dnipropetrovsk State Agrarian University , , Дніпропетровський державний аграрний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4659

Ключові слова:

особистісно зорієнтоване навчання, професійна підготовка, професійна самосвідомість

Анотація

У статті розглядаються основні форми і методи особистісно зорієнтованого навчання, їх вплив на формування професійної самосвідомості майбутніх фахівців.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Ю В. Курбатова, афіліація , Dnipropetrovsk State Agrarian University, , Дніпропетровський державний аграрний університет

    старший викладач

Завантаження

Опубліковано

29-12-2011

Номер

Розділ

Теоретичні основи педагогіки вищої школи

Як цитувати

ОСОБИСТІСНО ЗОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ ЯК ЧИННИК УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ АГРОНОМІВ. (2011). Педагогіка вищої та середньої школи, 31, 140-145. https://doi.org/10.31812/educdim.4659