ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ В ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОВЕДЕННЯ ЛАБОРАТОРНИХ ЗАНЯТЬ З ОКРЕМИХ КУРСІВ ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИ

Автор(и)

  • О. А. Василенко , Odessa National Academy of Communications O.S. Popova , , Одеська нацыональна академыя зв'язку ім. О. С. Попова

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4661

Ключові слова:

інноваційні технології, адаптивна система навчання, активізація самостійної діяльності, прикладні програми для персональних комп'ютерів

Анотація

Упровадження елементів адаптивної системи навчання при проведенні лабора­торних робіт з математичної статистики у вищих навчальних закладах технічного профілю сприяє збереженню змістового навантаження курсу, активізації самостійної пізнавальної діяльності студентів.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор О. А. Василенко, афіліація , Odessa National Academy of Communications O.S. Popova, , Одеська нацыональна академыя зв'язку ім. О. С. Попова

    кандидат пед. наук, викладач

Завантаження

Опубліковано

29-12-2011

Номер

Розділ

Теоретичні основи педагогіки вищої школи

Як цитувати

ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ В ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОВЕДЕННЯ ЛАБОРАТОРНИХ ЗАНЯТЬ З ОКРЕМИХ КУРСІВ ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИ. (2011). Педагогіка вищої та середньої школи, 31, 145-151. https://doi.org/10.31812/educdim.4661