МАГІСТРАТУРА З ПОЗИЦІЇ ПРАКТИКИ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4665Ключові слова:
науково-дослідницька діяльність, фахова компетентність, науково-дослідна лабораторіяАнотація
Готовність майбутнього викладача геогарфії до досліднтіької діяльності визначається як фахова компетентність, яку характеризують уміння: здійснювати пошук, накопичувати й обробляти наукову інфориацію, володіти методологічним апаратом дослідження, визначати стан проблеми, володіти теоретичними, емпіричним, статистичними та іншими методами дослідження, визначати результативність дослідницької роботи, впроваджувати результати дослідження у навчальний процес.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
29-12-2011
Номер
Розділ
Теоретичні основи педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 М. Г. Криловець

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
МАГІСТРАТУРА З ПОЗИЦІЇ ПРАКТИКИ. (2011). Педагогіка вищої та середньої школи, 31, 162-170. https://doi.org/10.31812/educdim.4665