МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ СТРУКТУРУВАННЯ ЗМІСТУ ПРЕДМЕТІВ ГУМАНІТАРНОГО ЦИКЛУ В ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ ВНЗ

Автор(и)

  • В. О. Устинова Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4686

Ключові слова:

зміст предметів гуманітарного циклу, гуманізація освіти, гуманітаризація освіти, професіоналізація освіти

Анотація

У статті визначено методологічні засади структуруватя змісту предметів гуманітарного циклу в процесі фахової підготовки студентів педагогічних ВНЗ.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Касаева А. Б. Гуманитаризация образования как фактор формирования социальных отношений в современном обществе: дисс. ... канд. филос. наук: 09.00.11 / Алла Болаевна Касаева. - Нальчик, 2004. - 143 с.

Кравец А. С. Размьшления о преподавании философии / А. С. Кравец // Вестник ВГУ. Серия 1 (гуманитарные науки). -Воронеж, 1996. - № 1. - С. 12-20.

Уляев С. И. Гуманитаризация образования как фактор формирования профессиональной культуры будущего специалиста: дисс. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / Сергей Иванович Уляев. — Ставрополь, 2002. - 187 с.

Завантаження

Опубліковано

19-05-2022

Номер

Розділ

Теоретико-методологічні засади професійного становлення майбутніх педагогів ВШ

Як цитувати

МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ СТРУКТУРУВАННЯ ЗМІСТУ ПРЕДМЕТІВ ГУМАНІТАРНОГО ЦИКЛУ В ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ ВНЗ. (2022). Педагогіка вищої та середньої школи, 31, 282-287. https://doi.org/10.31812/educdim.4686