ІНТЕЛЕКТ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА: СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ ТА ЗМІСТОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ

Автор(и)

  • Ю. А. Саунова Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4698

Ключові слова:

інтелект, модель інтелекту, загальні інтелектуальні здібності, інтелектуальні властивості, інтелектуальний розвиток

Анотація

У статті розглядається проблема інтелекту в психолого-педагогічному аспек­ті, розкривається сутність поняття та його змістовні характеристики.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Ю. А. Саунова, афіліація Криворізький державний педагогічний університет

    кандидат пед. наук, ст. викладач

Посилання

Дружинин В. Н. Психология общих способностей. 3-є изд. — СПб.: Питер, 2007. - 367 с.

Рубинштейн С. Л. Принципи и пути развития психологии. - М.: Наука, 1959. - 264 с.

Стернберг Р. Д. Триархическая теория интеллекта // Иностранная психология. 1996.

№ 6. С. 54-61.

Холодная М. А. Сущєствует ли интеллєкт как психическая реалность? // Вопросы

психологии. 1990. № 5. С. 125 - 131. DOI: https://doi.org/10.1111/j.1527-2001.1990.tb00610.x

Хьелл Л., Зиглер Д. Теории личности. - СПб: Питер, 1997. - 236 с.

Завантаження

Опубліковано

19-05-2022

Номер

Розділ

Умови і засоби гармонізації інтелектуальної та емоційної сторін педагогічного пе

Як цитувати

ІНТЕЛЕКТ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА: СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ ТА ЗМІСТОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ. (2022). Педагогіка вищої та середньої школи, 31, 328-332. https://doi.org/10.31812/educdim.4698