ФОРМУВАННЯ СТАВЛЕННЯ ДО ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ЯК ФАКТОР ЕМОЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ ТА ЗМІЦНЕННЯ ЗДОРОВ'Я

Автор(и)

  • Л. І. Мінжоріна Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml
  • В.В. Василенко Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4780

Ключові слова:

емоційний розвиток, пріоритетні мотиви, системний підхід

Анотація

У роботі йдеться про виявлення пріоритетних мотивів ситуаційних питань при вивчені принципів формування відношення до занять фізичними вправами як одному із засобів емоційного розвитку особистості майбутніх педагогів.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографії авторів

  • автор Л. І. Мінжоріна, афіліація Криворізький державний педагогічний університет

    кандидат біологічних наук, доцент

  • автор В.В. Василенко, афіліація Криворізький державний педагогічний університет

    викладач

Посилання

Актуальність формування усвідомлення ставлення до фізичного виховання у майбтніх педагогів/ Мінжоріна І. Л., Андріанов В.Є.//Актуальні проблеми юнацького спорту: Матеріали VIII Всеукраїнської науково-практичної конференції. Херсон, 2010. - С. 147-150.

Гармонізація інтелектуального та емоційного факторів навчання у забезпеченні якісної освіти учнів: Науково-методичний посібник. Кривий Ріг, 2008, - 274 с.

Формування свідомого ставлення студентів до занять фізичною культурою / Спицький В. В., Жуков В. Л.// Сучасні проблеми сучасного виховання і спорту школярів та студентів України: матеріали X Всеукраїнської науково-практичної конференції.- Суми, 2010. - С. бЗ - 66.

Шляхи підвищення мотивації фізкультурно-оздоровчої діяльності / С. Городннський // Актуальні проблеми фізичного виховання в умовах кредитно-модульної системи навчання: матеріали Все5Тфашськоїнауково-практичної конференції. - Дніпропетровськ, 2010.

Завантаження

Опубліковано

14-01-2011

Номер

Розділ

Актуальні проблеми сучасної загальноосвітньої школи

Як цитувати

ФОРМУВАННЯ СТАВЛЕННЯ ДО ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ЯК ФАКТОР ЕМОЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ ТА ЗМІЦНЕННЯ ЗДОРОВ’Я. (2011). Педагогіка вищої та середньої школи, 31, 458-462. https://doi.org/10.31812/educdim.4780