ХУДОЖНЄ СПРИЙНЯТТЯ І ЙОГО ЗНАЧЕННЯ У ФОРМУВАННІ ЕСТЕТИЧНОЇ СВІДОМОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ

Автор(и)

  • І.С. Варняк Херсонський державний унiверситет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4869

Ключові слова:

художнє сприйняття, естетична свідомість, психологічні типи сприйняття, катарсис, естетичні переживання

Анотація

Проаналізовано особливості художнього сприймання. Визначено психологічні типи сприйняття. Розкрито специфічні якості естетичних почуттів. Узагальнено, що розвиток в учителів та їх учнів здатності до художнього сприйняття розглядається сучасною педагогікою і психологією як необхідна умова забезпечення ефективності естетичного виховання засобами мистецтва, підготовки до глибокого розуміння духовних цінностей, розвитку естетичної свідомості кожного особистості.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор І.С. Варняк , афіліація Херсонський державний унiверситет

    аспірантка

Посилання

Беляева-Зкземплярская С.Н. О психологии восприятия музики / С.Н. Беляева-Зкземплярская. - М.: Русский книжник, 1924. - С. 62.

Выготский Л.С. Психология искусства. Анализ зстетической реакции / Л.С. Выготский. - Изд. 5. Испр. и доп. комментарии В. В. Иванова т И.В. Пешкова. - М.: Лабиринт, 1997. – 416 с.

Зеленский В. Послесловие // Юнг К.Г. Аналитическая психология. - М.: 1995. - С. 291.

Рудницька О.П. Педагогіка: загальна та мистецька : навчальний посібник / О.П. Рудницька. - Тернопіль : Навчальна книга - Богдан, 2005. - 360 с.

Ягункова В.П. Индивидуально-психологические особенности школьников, способных к литературному творчеству / В.П. Ягункова // Развитие способностей школьников. - М.: Изд-во АПН РСФСР, 1963. - 320 с.

Якобсон П.М. Психология художественного восприятия / Павел Максимович Якобсон. - М.: Искусство, 1964. - С. 5-77.

Завантаження

Опубліковано

19-05-2022

Номер

Розділ

Формування професійної компетентності вчителів та сучасних психол.-пед. технол.

Як цитувати

ХУДОЖНЄ СПРИЙНЯТТЯ І ЙОГО ЗНАЧЕННЯ У ФОРМУВАННІ ЕСТЕТИЧНОЇ СВІДОМОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ. (2022). Педагогіка вищої та середньої школи, 30, 371-377. https://doi.org/10.31812/educdim.4869