РОЛЬ ФЕМІНІСТСЬКИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ У ВПРОВАДЖЕННІ ТЕНДЕРНОГО ПІДХОДУ У СЕРЕДНІ ШКОЛИ ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ

Автор(и)

  • Л.І. Лушпай Ostroh Academy National University , Національний університет "Острозька академія "

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4872

Ключові слова:

фемінізм, феміністські дослідження, шкільна освіта, гендерний підхід

Анотація

Розглянуто виникнення та розвиток феміністської педагогіки у Великій Британії. Проаналізовано навчальні програми у школах Великої Британії й зроблено висновок, що шкільний курікулум відображає гендерну структуру суспільства. Наявність гендерного дисбалансу в суспільстві відтворюється і в шкільному курікулумі, і в навчальних програмах з шкільних дисциплін. Зроблено порівняльний аналіз традиційної та феміністської педагогіки. Виявлено, що представники феміністської педагогіки розвинули нову модель навчально-виховного процесу, запропоновану критичною педагогікою, підкресливши необхідність змінити пасивні ролі учня і учителя на активні. Наголошено, що важливим внеском у розвиток феміністської педагогіки є дослідження індивідуальних професійних біографій шкільних вчителів.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Л.І. Лушпай , афіліація Ostroh Academy National University, Національний університет "Острозька академія "

    аспірантка

Посилання

Лавриченко Н.М. Тендерна освітня політика у сучасній Великій Британії / Н.М. Лавриченко // Директор школи. - 2004. - № 43. - C. 15-17.

Лавриченко Н.М. Тендерна освітня політика у сучасній Великій Британії / Н.М.Лавриченко // Директор школи. - 2004. - № 45. - C. 21-22.

Coffey A., Delamont S. Feminism and the Classroom Teacher: Research, Praxís and Pedagogy. - Routledge Falmer, 2000. - 189 p.

Edvards A., Gilroy P., Hartley D. Rethinking Teacher Education. Collaborative Responses to Uncertainty. - London Routledge Falmer. - 2002. - 169 p.

Loufi M. Women, Gender and Work: What is Equality and How do We Get There? - International Labour Office Bureau, 2001. - 573 p.

Завантаження

Опубліковано

19-05-2022

Номер

Розділ

Формування професійної компетентності вчителів та сучасних психол.-пед. технол.

Як цитувати

РОЛЬ ФЕМІНІСТСЬКИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ У ВПРОВАДЖЕННІ ТЕНДЕРНОГО ПІДХОДУ У СЕРЕДНІ ШКОЛИ ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ. (2022). Педагогіка вищої та середньої школи, 30, 388-395. https://doi.org/10.31812/educdim.4872