СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ КОНТЕКСТ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ В ЕПОХУ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КОМУНІКАЦІЇ

Автор(и)

  • Н.В. Волкова Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4877

Ключові слова:

інформаційна культура, інформатизація суспільства, інформаційна грамотність, інформація

Анотація

Висвітлено ефективні шляхи упровадження інформаційних технологій у процесі фахової підготовки студентів факультетів технологічного циклу. Проаналізовано різні підходи до тлумачення поняття «інформаційна культура». Акцентовано увагу на бібліотекознавчому аспекті інформаційної культури майбутніх педагогів. Зроблено висновок, що інформаційна культура є необхідною професійною складовою в світі інформаційних відносин майбутніх учителів технології.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Н.В. Волкова, афіліація Криворізький державний педагогічний університет

    к. пед. н., доцент

Посилання

Информационная культура личности: прошлое, настоящее, будущее. Труди Международной научной конференции: тезнсн докладов КГАК (Краснодар-Новороссийск, 11-16 сентября 1996г.). - Краснодар-Новороссийск, 1996. – 490 с.

Петрунева Р.М. Гуманитаризация инженерного образования: методологические основи й практика / Р.М. Петрунева. - Волгоград, 2000. – 216 с.

Розумовский В.Г. Информационные технологии в образовании: возможности и перспективи проблеми / В.Г. Розумовский // Компьютер й образование. - М: АПН СССР, 1991. – 306 с.

Ромашина О.Я. Формування інформаційної культури студентів коледжів технічного профілю: автореф. дис. на здобуття наук, ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00.04 “Теорія і методика професійної освіти” / О.Я. Ромашина. - Тернопіль, 2007. - 27 c.

Завантаження

Опубліковано

19-05-2022

Номер

Розділ

Формування професійної компетентності вчителів та сучасних психол.-пед. технол.

Як цитувати

СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ КОНТЕКСТ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ В ЕПОХУ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КОМУНІКАЦІЇ. (2022). Педагогіка вищої та середньої школи, 30, 417-422. https://doi.org/10.31812/educdim.4877

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають

<< < 1 2