ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ СТУДЕНТА ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА СИСТЕМА

Автор(и)

  • Л.В. Гура Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4925

Ключові слова:

пізнавальний інтерес, стадії інтересу, навчальний процес

Анотація

Розглянуто теоретичні основи формування пізнавального інтересу студентів. Обґрунтовано, що інтерес – це складна, динамічна система, у якій взаємодіють емоційні, вольові, інтелектуальні процеси. Акцентовано особливу увагу на пізнавальній активності студента як особистісній освіті, яка виражає інтелектуальний відгук на процес пізнання. Проаналізовано стадії інтересу студентів: зацікавленість, допитливість, пізнавальний інтерес. Запропоновано спеціальні методи для формування пізнавального інтересу: навчальна дискусія, пізнавальні ситуації, пізнавальні ігри.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Вопросы психологии познавательной деятельности : сб. науч. тр. - М. : Просвещение, 1980. - С. 23-46.

Педагогическая энциклопедия. - М. : Сов. Энциклопедия, 1964. - т.1. - 831 с.

Рубинштейн С.Л. Основы общей психологии : в 2-х т. / С.Л. Рубинштейн. - Т.2. - М.: Педагогика, 1989.

Завантаження

Опубліковано

19-05-2022

Номер

Розділ

Розвивальна функція навчання - методологічна основа саморозвитку особистості

Як цитувати

ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ СТУДЕНТА ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА СИСТЕМА. (2022). Педагогіка вищої та середньої школи, 29, 178-181. https://doi.org/10.31812/educdim.4925

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають