САМООСВІТА ЯК ОСНОВА ПРОФЕСІЙНОГО САМОРОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ

Автор(и)

  • І.С. Дереза Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4944

Ключові слова:

саморозвиток, самоосвіта, готовність до самоосвіти

Анотація

Розглянуто категорію «саморозвиток», що є одним з ключових понять в педагогіці, психології, соціології. Акцентовано особливу увагу на те, що саморозвиток майбутніх учителів – обов’язкова складова сучасної освіти, показник суб’єктності вчителя на всіх етапах його неперервної педагогічної освіти. Подано суттєві характеристики саморозвитку майбутнього педагога. Визначено домінантні ознаки самоосвіти. Зроблено висновок, що основою професійного саморозвитку особистості майбутнього учителя є процес самоосвіти, який сприяє формуванню професійного «Я» майбутніх педагогів, є запорукою високого рівня професіоналізму, творчої активності.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Буряк В.К. Умови та засоби самоосвіти студентів /В.К. Буряк// Виша школа. - 2002. - №6. - С. 18-29. DOI: https://doi.org/10.31812/123456789/4773

Кузьмина М.Г. К вопросу о понятии «самообразование» / М.Г. Кузьмина // Формирование у учащихся стремления к самообразованию. - Волгоград: ВГПИ, 1976. - С.15- 18.

Линенко А.Ф. Готовність майбутніх учителів до педагогічної діяльності / А.Ф. Линенко // Педагогіка і психологія. - 1995. —№1. - С. 125-132.

Сидорчук Н.Г. Організація самоосвітньої діяльності майбутніх учителів у процесі вивчення педагогічних дисциплін / Н.Г. Сидорчук // Проблеми освіти - Київ, 1996. - Вип. 6. - С. 143-151.

Химченко О.М. Роль культурних цінностей у процесі саморозвитку студентської молоді / О.М. Химченко // Наука. Релігія. Суспільство. - 2004. - №4. - С. 217-220.

Шпак В.П. Самоосвіта в професійному становленні майбутніх педагогів / В.П. Шпак//Початкова школа. - 1994. - №8. - С. 55-57.

Завантаження

Опубліковано

19-05-2022

Номер

Розділ

Професійний саморозвиток особистості: психол., педагогічні, соц.-екон

Як цитувати

САМООСВІТА ЯК ОСНОВА ПРОФЕСІЙНОГО САМОРОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ. (2022). Педагогіка вищої та середньої школи, 29, 255-260. https://doi.org/10.31812/educdim.4944