ФОРМУВАННЯ ОБРАЗУ ТІЛЕСНОГО «Я» В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ЯК ОСНОВИ СВІДОМОГО СТАВЛЕННЯ ДО ВЛАСНОГО ЗДОРОВ'Я

Автор(и)

  • I.I. Мислейко Secondary school No. 15 , Загальноосвітня школа №15

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4991

Ключові слова:

структурний цілісний образ особистості, образ тілесного «Я», самосвідомість, здоров'я учня, танцювально-рухова терапія

Анотація

Проаналізовано психологічну та фізіологічну проблему формування образу тілесного «Я». Досліджено ступінь визначеності образу тілесного «Я» учнів початкових класів. Виявлено ставлення учнів до власного здоров’я та віднайдено зв'язок зі ступенем визначеності образу тілесного «Я». Продемонстровано перебіг експериментального дослідження. За результатами психодіагностики визначено, що через підвищення в учнів визначеності образу тілесного «Я» спостерігається більш свідоме ставлення до власного здоров’я.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Здоровьесберегаюшие технологии в общгобразовательной школе: методология анализа, формы, методы, опыт применения: [Методические рекомендации] / Под ред. М. М Безруких, В. Д. Сонькина. - М.: Триада-фарм., 2002 - 114 с.

Леонтьев А.Н. Восстановление движения / А.Н.Леонтьев, А.В.Запорожец. - М.: Сов.наука, 1945. - 358 с.

Малкина-Пых И.Г. Телесная терапия / Ирина Германовна Малкина-Пмх. - М.: Изд-во Зксмо, 2005. - 752 с.

Никитин В.Н. Пластикодрама: Новие направлення в арт-терапии / Владимир Николаевич Никитин. - М.: «Когито-Центр», 2003. - 183 с.

Соловьева И.А. «Влияние культури танца на формирование телесного образа Я» / Ирина Александровна Соловьева // Материалм 5-х международньїх чтений памяти Л.С. Виготского, Москва, ноябрь, 2004.

Шубина Е.В. Основи телесной терапии. Иллюстрированное руководство для профессионалов й непрофессионалов / Елена Викторовна Шубина. - СПб.: Наука и техника, 2007. - 240 с.

Завантаження

Опубліковано

19-05-2022

Номер

Розділ

Здоров'я (тілесне і психічне) -основа саморозвитку особистості

Як цитувати

ФОРМУВАННЯ ОБРАЗУ ТІЛЕСНОГО «Я» В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ЯК ОСНОВИ СВІДОМОГО СТАВЛЕННЯ ДО ВЛАСНОГО ЗДОРОВ’Я. (2022). Педагогіка вищої та середньої школи, 29, 474-476. https://doi.org/10.31812/educdim.4991

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають