ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ЕФЕКТИВНОГО ФОРМУВАННЯ ДУХОВНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ У ПРОЦЕСІ ІНТЕРПРЕТАЦІЇ ХУДОЖНІХ ТВОРІВ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5403Анотація
Стаття присвячена питанням формування духовності учнів старшого шкільного віку засобами інтерпретації художніх творів, зокрема педагогічним умовам, які сприятимуть ефективному здійсненню зазначеного впливу.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Посилання
Лингвостилистическая интерпретация художественного текста: Метод, пособие / Башкирский гос. педагогический ун-т / Спартак М. X. (авт.-сост.). - Уфа: БГПУ, 2000. 28 с.
Демьянков В. 3. Интерпретация, понимание и лингвистические аспекты их моделирования на ЭВМ. - М.: Изд-во Моск. ун-та, 1989. - 172 с.
Завантаження
Опубліковано
27-05-2022
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2005 L.V. Butenko

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ЕФЕКТИВНОГО ФОРМУВАННЯ ДУХОВНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ У ПРОЦЕСІ ІНТЕРПРЕТАЦІЇ ХУДОЖНІХ ТВОРІВ. (2022). Педагогіка вищої та середньої школи, 10, 58-66. https://doi.org/10.31812/educdim.5403