МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ РОБОТИ В ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОМУ НАВЧАННІ

Автор(и)

  • Н.В. Омельченко ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5627

Анотація

The article shows the role o f motivation as a basic factor of student's readiness to teaching and research activity, singles out groups of motives of scientific-reseat work, outlines some ways of step-by-step purposeful development o f motives of teaching-research work, with the object of raising of effectiveness of readiness to this type of activity under conditions of personal oriented training.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

No references.

Завантаження

Опубліковано

01-04-2004

Номер

Розділ

Статті

Як цитувати

МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ РОБОТИ В ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОМУ НАВЧАННІ. (2004). Педагогіка вищої та середньої школи, 7, 24-29. https://doi.org/10.31812/educdim.5627