НЕТРАДИЦІЙНІ ПРИЙОМИ РОЗКРИТТЯ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ МАЙБУТНЬОГО ХУДОЖНИКА-ПЕДАГОГА

Автор(и)

  • О.В. Чирва ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5818

Анотація

У статті розглядаються перспективи використання нетрадиційних методик і прийомів актуалізації та розкриття творчого потенціалу особистості, які базуються на використанні візуальних засобів. На основі огляду поширених нетрадиційних стратегій активізації та розвитку творчих здібностей особистості, простежуються шляхи удосконалення фахової підготовки студентів художньо-графічних факультетів педвузів.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Беспалько В. П. Слагаемые педагогической технологии. - М., 1989.

Кондрашова Л. В. Превентивная педагогика: Учебное пособие. Кривой Рог: КГПУ, 2004. - 304 с.

Майков В. В., Козлов В. В. Трансперсональная психология: Истоки, история, современное состояние. М.: ООО Издательство ACT и др., 2004. 603 с.

Серов Н. В. Светоцветовая терапия. Смысл и значение цвета: информация - цвет интеллект. - СПб.: Речь, 2001. - 256 с.

Якиманская И. С. Личностно-ориентированное обучение в современной школе. - М.: Сентябрь, 1996. - 96 с.

Завантаження

Опубліковано

27-05-2022

Як цитувати

НЕТРАДИЦІЙНІ ПРИЙОМИ РОЗКРИТТЯ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ МАЙБУТНЬОГО ХУДОЖНИКА-ПЕДАГОГА. (2022). Педагогіка вищої та середньої школи, 10, 314-321. https://doi.org/10.31812/educdim.5818