ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО СКЛАДАННЯ ТА СТРУКТУРУВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНИХ ЗАВДАНЬ НА УРОКАХ ЧИТАННЯ

Автор(и)

  • Т.Ф. Бєльчева ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5844

Анотація

The problems of professional preparation of future teachers of initial classes are explored in the article. The question of drafting and application o f educational-cognitive tasks is lighted to work of students with the texts of textbook on the lessons of reading.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Бельчева Т.Ф. Подготовка будущих учителей начальных классов к реализации задачного подхода в обучении. // Педагогіка і психологія формування особистості: проблеми і пошуки: 36. наук. пр. / Редкол.: Т.І. Сущенко та ін.. - Київ - Запоріжжя, - 2003. Вип. 28. - 417 с.

Богоявленский Д.Н., Менчинская H.A. Психология усвоения знаний в школе. - М.: Изд-во АПН РСФСР, 1959. - 347 с.

Подласый И.П. Педагогика начальной школы: Учебное пособие для студентов педагогических колледжей. - М.: Гуманитарный издательский центр «Владос», 2001. - 400 с.

Савченко О.Я. Сучасний урок у початкових класах. - K.: «Магістр-S», 1997. - 256 с.

Слєпкань 3.1. Психолого-педагогічні та методичні основи розвивального навчання математики. - Тернопіль: Підручники і посібники, 2004. - 240 с.

Завантаження

Опубліковано

27-05-2022

Номер

Розділ

Статті

Як цитувати

ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО СКЛАДАННЯ ТА СТРУКТУРУВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНИХ ЗАВДАНЬ НА УРОКАХ ЧИТАННЯ. (2022). Педагогіка вищої та середньої школи, 15, 106-114. https://doi.org/10.31812/educdim.5844