ФІЛОСОФСЬКО ПЕДАГОІЧНА ПАРАДИГМА СЛОВНИКОВОЇ РОБОТИ ЯК ЗАСОБУ АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРИ

Автор(и)

  • I. Бугайова ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5892

Ключові слова:

1

Анотація

The article highlights the problem of improviry the teaching process in terms of mistering knowledge of literature, in paticular studying artistic trends and separate texts. The author investistigates theoretical and methodical basis of teaching literature from the point o f view of cognitive activity by means of learning the vocabulary.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Бацевич С. Основи комунікативної лінгвістики: Підручник. - К.: Видавничий центр “Академія”, 2004. - 344 с.

Бичко А., Бичко І. Феномен української інтелігенції. Спроба екзистенціального дослідження. - Дрогобич, 1997. - 118 с.

Квіт С. Основи герменевтики // Кур’єр Кривбасу. - 1998. - № 101. - С. 139-153.

Почепцов Г. Теория коммуникации. - М.: “Рефл-бук”, К.: “Ваклер”, 2003. - 656 с.

Хуторской А. Современная дидактика: Учебник для вузов. - СПб.: Питер, 2002. - 544 с.

Завантаження

Опубліковано

27-05-2022

Номер

Розділ

Статті

Як цитувати

ФІЛОСОФСЬКО ПЕДАГОІЧНА ПАРАДИГМА СЛОВНИКОВОЇ РОБОТИ ЯК ЗАСОБУ АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРИ. (2022). Педагогіка вищої та середньої школи, 15, 440-451. https://doi.org/10.31812/educdim.5892