ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОГНОСТИЧНИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ

Автор(и)

  • E.M. Міхайл Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6013

Анотація

У статті розглядається питання щодо теоретичних засад, яких грунтується формування прогностичних умінь студентів.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Анцыферова Л.И. К психологии личности как развивающей системы / Анцыферова Л.И. // Психология формирования развития личности. -1981. С. 17-18.

Кондрашова Л.В. Высшая педагогическая школа и Болонский процесс: реалии и перспективи / Лидия Валентинові Кондрашова. - Кривой Рог, 2007. - 474 с.

Проблема развития познавателннніх способностей / Под ред. А.И. Раева. - Л., 1983.

Рабочая книга по прогнозированию І Ред. И.В.Бестужев-Лада и др.— М., 1982.

Регуш Л.А. Розвитие способностей прогнозировання познователнной деяльности / Регуш Л.А. - Л., 1983.

Завантаження

Опубліковано

10-02-2009

Номер

Розділ

Теоретичні основи педагогіки вищої школи

Як цитувати

ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОГНОСТИЧНИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ. (2009). Педагогіка вищої та середньої школи, 24, 66-72. https://doi.org/10.31812/educdim.6013