НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЕКТ ЯК ЗАСІБ АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ

Автор(и)

  • A.C. Золотько Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6049

Анотація

У статті розкрито сутність навчального проекту, його обгрунтування в працях учених та педагагів-практиків. Обумовлено доцільність використання в навчальному процесі методу проектів та його практичне значення як один із засобів підвищення активізації пізнавальної діяльності старшокласників.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Бобрович Г.А. метод проектов как способ организации самостоятельньїх занятий / Г.А.Бобрович // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики в підготовці фахівцівгметодологія, досвід, проблеми: Зб.наук.пр. - Випуск 5 / Редкол.: І.А. Зязюн та ін. - Київ-Вінниця: ДОВ Вінниця, 2004. - С.23-28.

Корчажкина О.М. Реализация педагогических прозктов в общеобразовательной школе / О.М.Корчажкин // Педагогика.2008. - № 8. - С. 29-35.

Педагогическое наследие І Сост. В.М. Кларин, А.Н. Джуринский. - М.: Педагогика, 1988. - 416 с.

Полат Е.С. Метод проектов в современной школе / Е.С.Полат // Информатика и образование. - 2001. - №4. - С. 18-20.

Слінчук В.І. Формування життєвих компетентностей учнів засобами навчального проекту на уроках математики. http://www.eprints.zu.edu.ua/1610/1/20.pdf

Завантаження

Опубліковано

10-02-2009

Номер

Розділ

Актуальні проблеми сучасної загальноосвітньої школи

Як цитувати

НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЕКТ ЯК ЗАСІБ АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ. (2009). Педагогіка вищої та середньої школи, 24, 283-288. https://doi.org/10.31812/educdim.6049