ФОРМУВАННЯ МУЗИЧНО-ЕСТЕТИЧНИХ ІНТЕРЕСІВ ПІДЛІТКІВ В УМОВАХ НАВЧАННЯ ГРИ НА ФОРТЕПІАНО
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6085Ключові слова:
компонентна структура музично-естетичних інтересів, педагогічні умови, методи та прийоми їх формуванняАнотація
В статті розглядається компонентна структура музичних інтересів школярів, педагогічні умови, методи та прийоми формування музичних інтересів підлітків в умовах навчання в ДМШ.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Посилання
Освітні технології. Навч.-метод посіб. / О.М. Пєхота, А.3. Кіктенхо, О.М. Любарська та ін. За заг. ред. О.М. Пєхота. - К.: АСК, 2001. - 256 с.
Теории и методика обучения игре на фортепиано / Под общ. ред. А.Г. Каузовой, А.И. Николаевой. - М.: Гуманит. изд. центр ВЛАДОС. 2001. - 368 с.
Завантаження
Опубліковано
14-12-2006
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2006 Т.І. Hryhlazova, O.V. Snopkova

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
ФОРМУВАННЯ МУЗИЧНО-ЕСТЕТИЧНИХ ІНТЕРЕСІВ ПІДЛІТКІВ В УМОВАХ НАВЧАННЯ ГРИ НА ФОРТЕПІАНО. (2006). Педагогіка вищої та середньої школи, 16(1), 147-153. https://doi.org/10.31812/educdim.6085