СОЦІОЛІНГВІСТИЧНІ ЧИННИКИ В ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНЬОГО УКРАЇНСЬКОГО СЛОВЕСНИКА

Автор(и)

  • O.A. Остроушко ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6353

Анотація

Author proves that process of schooling of teachers-Ukrainian philologists have to build with paying attention to row of sociolinguistic factors, among their number functional co-relation between Russian and Ukrainian in modern linguistic situation. Future philologist must study bases o f sociolinguists. Educating work has to be turned to forming o f positive stereotyping image of Ukrainian.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Державна національна програма „Освіта. Україна XXI століття” // Освіта. - 1993. - № 45.

Масенко Л. Мовно-культурна ситуація в Україні (Соціопсихологічні чинники формування) // Дивослово. - 2001. - № 10. - С.7-11.

Рідна (українська) мова. Програма для шкіл з українською мовою навчання. 5 клас 12-річної школи / Скуратівський Л.В., Шелехова Г.Т., Тихоша В.І., Корольчук А.М., Новосьолова В.І., Остаф Я.І. // Дивослово. - 2005. - № 5. - С. 36-46.

Ушинський К.Д. Рідне слово // Твори: В 6 томах. - К.: Рад. школа, 1954. - Т. 5. - С. 350-357.

Завантаження

Опубліковано

27-12-2007

Номер

Розділ

Статті

Як цитувати

СОЦІОЛІНГВІСТИЧНІ ЧИННИКИ В ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНЬОГО УКРАЇНСЬКОГО СЛОВЕСНИКА. (2007). Педагогіка вищої та середньої школи, 17, 109-114. https://doi.org/10.31812/educdim.6353