МУЗИЧНА ФОЛЬКЛОРИСТИКА ЯК СПЕЦІАЛІЗАЦІЯ В СИСТЕМІ ВИЩОЇ МУЗИЧНОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ

Автор(и)

  • Т.В. Карпінська ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6394

Анотація

The article analysis the specifics of teaching musical falklore and study of falk-lore in the system of higher musical education of Ukraine (the Academies of Music, Music Pedagogical Departments of Teacher's Training Universities, Universities of Culture and Arts). On the basis of the analyses of higher musical establishments curricula and syllabi the pedagogical aspect of musicologist and specialists in folklore training is revealed. It is emphasized that the musical and study of falk-lore education fixedly occupied a fitting place in the system of musical pedagogics, the speciality “Musical Falk-Lore” firmly established and is provided by the series of twenty special subjects.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Іваницький А.І. Українська музична фольклористика (методологія і методика): Навч. посібник. - K.: Заповіт, 1997. - 392 с.

Навчальні дисципліни по кафедрі музичної фольклористики. - K.: НМАУ, 2003.- 4 с.

Методика викладання фольклористичних дисциплін. Типова програма / Укл. Шевченко В.В. - K.: КНУКіМ, 2003. - 10 с.

Мистецтво. Завдання і тести. 4.1. Посібник-довідник для вступників до вищих навчальних закладів із спеціальності “Музика” /Автор Болгарський А.Г. - K.: Генеза, 1993. - 32 с.

Музично-етнографічна практика: Методичні рекомендації для теоретико-композиторського факультета / Укладач Б. Луканюк. - K.: МКНЗМК, 1995. - 31 с.

Методика викладання музично-теоретичних і музично-історичних предметів: Музична школа - училище - консерваторія /Упоряд. В.Самохвалов. - K.: Муз. Україна, 1983. - 96 с.

Сухомлинська О.В. Історично-педагогічний процес: нові підходи до загальних проблем. - К.: АПН, 2003. - 68 с.

Завантаження

Опубліковано

27-12-2007

Номер

Розділ

Статті

Як цитувати

МУЗИЧНА ФОЛЬКЛОРИСТИКА ЯК СПЕЦІАЛІЗАЦІЯ В СИСТЕМІ ВИЩОЇ МУЗИЧНОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ. (2007). Педагогіка вищої та середньої школи, 17, 364-370. https://doi.org/10.31812/educdim.6394

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають