ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ ВИКЛАДАЧІВ ДО ЗАСТОСУВАННЯ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Г.М. Романова ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6450

Анотація

The article is dedicated to the issue of training teachers of higher educational institutions for application of the credit-module system of instruction. The peculiarities of the credit-module system are analyzed, as well as conditions of its effective realization. The expediency is substantiated of training teachers for application  of the mentioned system, relevant experimental data are given.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Басова Н.В. Педагогика и практическая психология. - Ростов н/Д: “Феникс”, 2000. - 416 с.

Левитес Д.Г. Автодидактика. Теория и практика конструирования собственных технологий обучения. - М.: Издательство московского психолого-социального института; Воронеж: Издательство НПО “МОДЭК”, 2003. - 320 с.

Якунин В.А. Педагогическая психология: Учебное пособие. - 2-е изд. - СПб.: Изд-во Михайлова В.А., 2000. - 639 с.

Завантаження

Опубліковано

29-12-2007

Номер

Розділ

Статті

Як цитувати

ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ ВИКЛАДАЧІВ ДО ЗАСТОСУВАННЯ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ. (2007). Педагогіка вищої та середньої школи, 19, 8-17. https://doi.org/10.31812/educdim.6450