ПІЗНАВАЛЬНА САМОСТІЙНІСТЬ СТУДЕНТІВ: СУТНІСТЬ, ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ, СТРУКТУРА

Автор(и)

  • C.B. Міхно ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6451

Анотація

The article is devoted to further defining of cognitive student’s independence more exactly, to the determination ofitsdwracteristics and structure

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Бенера В.Є. Формування пізнавальної самостійності в майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів засобами

інтелектуальної гри: Дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Національний педагогічний ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2002. - 243 с.

Князян М.О. Самостійно-дослідницька діяльність майбутніх учителів іноземних мов: теорія і практика: [Монографія]. -

Ізмаїл: Сміл, 2006. - 242 с.

Нильсон О.А. Теория и практика самостоятельной работы учащихся. - Таллин, 1976.

Klink J. Stadium zwischen Planung and Treiheit, 1969. - 182 p.

Lanier J., Little J. Research of Teacher Education // Wittrock M(Ed.), Handbook of Rechearch on Teaching. - New York : Macmillan. -

- P . 527-569.

The European Dimension in Education: A Statement of the UK Government’s policy and Report of Activities Undertaken to

Implement the EC Resolution of 24 May 1988 on the Europen Dimension in Education. - London: Department of Education and

Science, February 1991. - 23 p.

Завантаження

Опубліковано

12-06-2008

Номер

Розділ

Статті

Як цитувати

ПІЗНАВАЛЬНА САМОСТІЙНІСТЬ СТУДЕНТІВ: СУТНІСТЬ, ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ, СТРУКТУРА. (2008). Педагогіка вищої та середньої школи, 20, 8-15. https://doi.org/10.31812/educdim.6451