ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ КРЕАТИВНОСТІ СТУДЕНТА В ПРАКТИЦІ РОБОТИ ВИЩОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

  • В.А. Фрицюк ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6470

Анотація

The problem of future teacher's creativity of higher pedagogical institutions of education is being researched in the work. The subject, creativity structural components, pedagogical of future teacher’s are described.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Дружинин В.Н. Психологическая диагностика способностей: теоретические основы: В 2 ч. - Саратов: Изд-во Саратов, ун-та, 1990.- Ч . 1. - 137 с., ч. 2 .- С . 139-292.

Маркова А.К. и др. Формирование мотивации учения: Кн. для учителя /А.К.Маркова, Т.А.Матис, А.Б.Орлов. - М.: Просвещение, 1990. - 192 с.

Рубинштейн С.Л. Бытие и сознание. - М., 1957. - 328 с.

Хазратова Н.В. Формирование креативности под влиянием социальной микросреды: Дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 /РАН, Ин-т психологии. - М., 1993. - 160 с.

Завантаження

Опубліковано

29-12-2007

Номер

Розділ

Статті

Як цитувати

ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ КРЕАТИВНОСТІ СТУДЕНТА В ПРАКТИЦІ РОБОТИ ВИЩОЇ ШКОЛИ. (2007). Педагогіка вищої та середньої школи, 19, 144-148. https://doi.org/10.31812/educdim.6470