АВТОМАТИЗОВАНІ НАВЧАЛЬНІ СИСТЕМИ ЯК ОСНОВНИЙ КОМПОНЕНТ ІНТЕГРАЦІЇ ПЕДАГОГГЧНИХ ТА ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

  • Л.І. Морська ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6513

Анотація

The essence of the notion of automatized learning system has been revealed in the article, the basic attention being paid to the peculiarities of its application in teaching pupils of secondary schools. The most important principles of automatized learning systems implementation have been defined. An attempt to point out the general components of such systems has been made.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Адольф В. А. Профессионально-педагогические проблемы компьютерной подготовки специалиста // Высшее образование в России. - 1997. - №4. - С.72-74.

Великий тлумачний словник сучасної української мови / Уклад. В.Т.Бусел. - К.: Ірпінь: ВТФ “Перун”, 2004. - 1440 с.

Доулинг К. Социально-психологические аспекты взаимодействия с компьютерными обучающими средами // Информатика и образование. - 1997. - №8. - С. 103-108.

Полат Е.С. Новые педагогические технологии. - М., 1997. - 272 с.

Шкутина Л.А. Подготовка педагога профессионального обучения на основе интеграции педагогических и информационных технологий: Дис... д-ра пед. наук: 13.00.08. - Караганда, 2002. - 393 с.

Завантаження

Опубліковано

29-12-2007

Номер

Розділ

Статті

Як цитувати

АВТОМАТИЗОВАНІ НАВЧАЛЬНІ СИСТЕМИ ЯК ОСНОВНИЙ КОМПОНЕНТ ІНТЕГРАЦІЇ ПЕДАГОГГЧНИХ ТА ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. (2007). Педагогіка вищої та середньої школи, 19, 372-380. https://doi.org/10.31812/educdim.6513