ГАРМОНІЗАЦІЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО Й ЕМОЦІЙНОГО В ПІДВИЩЕННІ ЕФЕКТИВНОСТІ УРОКУ В СУЧАСНІЙ ШКОЛІ

Автор(и)

  • Н.Є. Федоринова ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6606

Анотація

The article deals with possibilities of interaction of intellectual and motional factors of the modern lesson in providing quality education for students.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Беляева Л.А. Проблема понимания в педагогической деятельности. - Екатеринбург, 1995.

Закирова А.Ф. Понятийная база современной педагогики // Педагогика. - 2001. -№ 7.

Коменский Я.А. Избранные педагогические сочинения. - М.: Учпедгиз, 1955.

Крупская Н.К. Избранные педагогические произведения. - М.: Просвещение, 1965.

Щукина Г.И. Проблема познавательного интереса в педагогике. - М.: Педагогика, 1971.

Завантаження

Опубліковано

12-06-2008

Номер

Розділ

Статті

Як цитувати

ГАРМОНІЗАЦІЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО Й ЕМОЦІЙНОГО В ПІДВИЩЕННІ ЕФЕКТИВНОСТІ УРОКУ В СУЧАСНІЙ ШКОЛІ. (2008). Педагогіка вищої та середньої школи, 20, 331-338. https://doi.org/10.31812/educdim.6606

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають