ГАРМОНІЗАЦІЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО Й ЕМОЦІЙНОГО В ПІДВИЩЕННІ ЕФЕКТИВНОСТІ УРОКУ В СУЧАСНІЙ ШКОЛІ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6606Анотація
The article deals with possibilities of interaction of intellectual and motional factors of the modern lesson in providing quality education for students.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Посилання
Беляева Л.А. Проблема понимания в педагогической деятельности. - Екатеринбург, 1995.
Закирова А.Ф. Понятийная база современной педагогики // Педагогика. - 2001. -№ 7.
Коменский Я.А. Избранные педагогические сочинения. - М.: Учпедгиз, 1955.
Крупская Н.К. Избранные педагогические произведения. - М.: Просвещение, 1965.
Щукина Г.И. Проблема познавательного интереса в педагогике. - М.: Педагогика, 1971.
Завантаження
Опубліковано
12-06-2008
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2008 N.Ye. Fedorinova

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
ГАРМОНІЗАЦІЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО Й ЕМОЦІЙНОГО В ПІДВИЩЕННІ ЕФЕКТИВНОСТІ УРОКУ В СУЧАСНІЙ ШКОЛІ. (2008). Педагогіка вищої та середньої школи, 20, 331-338. https://doi.org/10.31812/educdim.6606