ДИДАКТИЧНІ ЗАСАДИ НАВЧАННЯ РИТОРИКИ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ЗАКЛАДАХ

Автор(и)

  • Н.Б. Голуб ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6643

Ключові слова:

1

Анотація

In the article the basic approaches are defined and analyzed, the main didactic and specific principles which define modern sense of process of rhetoric training in the institute and provide its efficiency.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Пионова Р.С. Педагогика высшей школы: Учебное пособие / Р.С.Пионова. - Минск.: Выш. шк., 2005. — 303 с.

Бондар B.L Дидактика: Підручник для студентів вищих педагогічних навчальних закладів. - К.: Либідь, 2005. - 264 с.

Архангельский С.И. Учебный процесс в высшей школе, его закономерные основы и методы: Учебно-методическое пособие. - М.: Высшая школа, 1980. - 368 с.

Бабанский Ю.К. Педагогика. - М.: Просвещение, 1988. - 478 с.

Дьяченко В.К. Дидактика. Т.1. - М.: Народное образование, 2006. - 400 с.

Юцявичене П.А.Теория и практика модульного обучения. Каунас: Швиеса, 1989. - 272 с.

Завантаження

Опубліковано

13-06-2022

Номер

Розділ

Статті

Як цитувати

ДИДАКТИЧНІ ЗАСАДИ НАВЧАННЯ РИТОРИКИ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ЗАКЛАДАХ. (2022). Педагогіка вищої та середньої школи, 21, 75-83. https://doi.org/10.31812/educdim.6643