ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНО-ПРЕДМЕТНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ТЕХНОЛОГІЇ У ХОДІ ПРОВЕДЕННЯ ЛАБОРАТОРНИХ ПРАКТИКУМІВ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6796Анотація
The practical orientation of works of laboratory practical works is the necessary condition of achievement by the future specialists of necessary level of subject knowledges and abilities of select profession as grounds of forming of socially-object competency
Завантажити
Посилання
Болотов В.А., Сериков В.В. Компетентносная модель: от идеи к образовательной программе // Перемены. - 2004. - №2. - С. 130-139.
Бугайов О.І., Хоменко О.В. Обговорюємо проект фізичної освіти // Фізика в школах України. - 2004. - №7(11). - C. 2-4.
Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи: Бібліотека з освітньої політики / Під заг. ред. О.В. Овчарук. - K.: «К.І.С.», 2004. - 112 с.
Коршак Є.В., Ткачук Р. 3. Методичне обґрунтування блочно-функціонального принципу у вивченні елементів радіоелектроніки // Фізика га астрономія в школі. — 1998. - №4. - С. 8-10.
Кузнецов A.A. Базовые и профильные курсы: цели, функции, содержание // Стандарты и мониторинг в образовании. - 2003. - №5. - С. 30-33.
Ляшенко O.I. Проблема оновлення змісту загальної середньої освіти // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2002. - №6. - С. 18-21.
Рягин С.Н. Проектирование содержания профильного обучения в старшей школе // Школьные технологии. - 2003. - №2. - С. 121-129.
Хуторской A.B. Современная дидактика. Учеб. Для вузов. - СПб: Питер, 2001. - 544 с.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2008 N.V. Manoilenko

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.