ОРГАНІЗАЦІЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ У ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИЦІ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • О.Є. Сушенцев Institute of Professional technical Education of the Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine , Інститут професійно- технічної освіти АПН України

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6813

Анотація

In the article an author specifies the concepts of activity, cognitive activity, describe the essence of the problem of organization the cognitive activity on the labour teaching lessens.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Концепція громадянського виховання особистості в умовах розвитку української державності // Освіта України. - 2000. - №32 - С. 2.

Рубинштейн С.Л. Основы общей психологии.-М: Педагогика, 1989. - 322 с.

Сухомлинський В.О. Як виховати справжню людину. - К.: Вища школа, 1979. - 641 с.

Щукина Г.И. Активизация познавательной деятельности учащихся в учебном процессе. - М.: Просвещение, 1979. - 160 с.

Завантаження

Опубліковано

16-10-2008

Номер

Розділ

Шляхи вдосконалення трудової підготовки учнів загальноосвітніх закладів

Як цитувати

ОРГАНІЗАЦІЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ У ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИЦІ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ. (2008). Педагогіка вищої та середньої школи, 22, 271-277. https://doi.org/10.31812/educdim.6813