БАГ АТОАСПЕКТНІСТЬ І МОДЕРНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО- ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ НА ЗАНЯТТЯХ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В РАМКАХОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОЇ ПАРАДИГМИ В ТЕХНІЧНОМУ ВНЗ

Автор(и)

  • А.В. Літягіна ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6841

Ключові слова:

Bologna process, educational policy, personality-oriented paradigm, experience, verbal environment, self-détermination, behavioural science, responsibility, priorities in communication, art of teaching

Анотація

The main aspects of educational-upbringing process in the university within personality orientedparadigm are described in détails in the articleю

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

БорісоваН.В. Можливість розвитку самореалізації особи що вчаться із застосуванням інформаційно-комунікативних технологій в умовах особового орієнтованого навчання // www.mgopu.ru/journal/04/borisova.htm.

Волкова A.A., Дімітрова Л.В.. Психологія і педагогіка. - Ростов-на-Дону.: «Фенікс», 2005. - 242 с.

Краснов Ю.Е. Стратегічні орієнтири розвитку вищої освіти і місце університету в системі утворення країн світу // www.charko.narod.ru.

Мінкина H.A. Виховання відповідальністю. - M.: «Вища школа», 1990. - 144 с.

Плігин А. Концепція і особово орієнтована технологія навчання іноземним мовам // www.ps507.edusite.ru/p4.html.-H lalign=center>

Подласьій И.П. ГІедагогика. - M.: Висшєє образованіє,2006. - 540 с.

Рувінський Л.И. Методика виховної роботи. - M.: «Освіта», 1989. - 334 с.

Сельовко Г. Зун,суд і діагностика // www.urg/issue/?action=topic&t.

Завантаження

Опубліковано

15-12-2008

Номер

Розділ

Статті

Як цитувати

БАГ АТОАСПЕКТНІСТЬ І МОДЕРНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО- ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ НА ЗАНЯТТЯХ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В РАМКАХОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОЇ ПАРАДИГМИ В ТЕХНІЧНОМУ ВНЗ. (2008). Педагогіка вищої та середньої школи, 23, 75-85. https://doi.org/10.31812/educdim.6841