СТРУКТУРНІ КОМПОНЕНТИ ДИСЦИПЛІНИ «МИСТЕЦТВО БАЛЕТМЕЙСТЕРА» І ЇХ РОЛЬ У НАБУТТІ ВМІНЬ ТА НАВИЧОК СТУДЕНТІВ

Автор(и)

  • Л. Маркевич Рівненський державний гуманітарний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.7015

Ключові слова:

art, artistic image, music, plastic motive, choreographic vocabulary, illustration, dramaturgy

Анотація

This article considers the theoretical-practical structure of the subject called “Art of The deep attention is paid to the consideration of discipline structure levels and the importance of their compliance, the practical aspect of using certain components, and their role in obtaining professional knowledge of students.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Бондаренко Л. Ритміка і танець / Л. Бондаренко. - К., 1989. - 242 с.

Бондаренко. Л. Методика хореографічної роботи в школі / Л. Бондаренко. - К., 1974. -198 с.

Василенко К. Лексика українського народно-сценічного танцю / К. Василенко. - К., 1990. - 224 с.

Григорович Ю. Балет / Ю. Григорович. - М., 1981. - 623 с.

Голдрич О. Хореографія / О. Голдрич. - Л., 2003. - 160 с.

Гуменюк А. Українські народні танці / А. Гуменюк. - К., 1969. - 675 с.

Захаров Р. Записи балетмейстера / Р. Захаров. - М., 1976. - 351 с.

Захаров Р. Створення танцю / Р. Захаров. - М., 1989. - 237 с.

Кузнецов Є. Сучасні російські танці / Є. Кузнецов. - М., 1981. - 68 с.

Луцька Є. Життя в танці / Є. Луцька. - М., 1968. - 164 с.

Новер Ж. Листи про танець / Ж. Новер. - Л., 1965. - 296 с.

Станішевський Ю. Національна опера України / Ю. Станішевський. - К., 2002. - 734 с.

Уральська В. Народження танцю / В. Уральська. - М., 1982. - 144 с.

Фокін М. Против течения / М. Фокін. - Л., 1962. - 268 с.

Музыка и хореография современного балета: сборник статей / [редактор И.В . Голубовский]. - Л., 1974. - 294 с.

Завантаження

Опубліковано

14-12-2009

Номер

Розділ

Статті

Як цитувати

СТРУКТУРНІ КОМПОНЕНТИ ДИСЦИПЛІНИ «МИСТЕЦТВО БАЛЕТМЕЙСТЕРА» І ЇХ РОЛЬ У НАБУТТІ ВМІНЬ ТА НАВИЧОК СТУДЕНТІВ. (2009). Педагогіка вищої та середньої школи, 26, 208-217. https://doi.org/10.31812/educdim.7015