ПРОЕКТУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ САМОСТІЙНОСТІ СТУДЕНТІВ ВНЗ ПРИ ВИВЧЕННІ ЕКОНОМІЧНИХ ДИСЦИПЛІН

Автор(и)

  • C.B. Малихіна ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.7093

Ключові слова:

independence, cognitive independence, forms, methods and receptions in economic disciplines training

Анотація

The article reveals some approaches concerning forming students cognitive independence in the course of economic disciplines training, special attention is paid to working out the technology, and also to organizational forms, methods, receptions and means as its integral components.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Кустовський C.M. Комп’ютерні навчальні технології як засіб активізації самостійної роботи стулснтів-економістів / С.М. Кустовськмй // Наукові записки Тернопільського державного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія „Педагогіка". - 2004. -№ 5. -С. 185-190.

Логвіненко В.Г. Познавательная самостоятельность студентов в условиях информатизации образования как объект педагогических исследований / В.Г. Логвіненко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти: 36. наук. пр. Випуск 4. - Харків: УША. - 2003. - С.30-35.

Михайлов О.В. Розвиток соціальної зрілості сгудеіггів-економістів в позанавчальній пізнавальній діяльності / О.В. Михайлов // Наукові записки. - Випуск 28. - Серія: Педагогічні науки. - Кіровоград: РВЦ КДПУ ім. В. Винниченка. 2000. - 168 с. -С. 109 - 112.

Пиндик О.Г. Самостійність як автономний принцип у дидактиці вищої школи / О.Г. Пиндик // Збірка статей науково-методичної міжвузівської конференції викладачів "Проблеми і методи самостійної роботи студентів у навчальному процесі". - Вінниця, 2002. - С. 59-66.

Сгеченко Д.М. Методологія наукових досліджень: підручник / Д.М. Стеченко, О.С. Чмир. - К.: Знания, 2007. - 317 с.

Завантаження

Опубліковано

05-05-2010

Номер

Розділ

Теоретичні основи педагогіки вищої школи

Як цитувати

ПРОЕКТУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ САМОСТІЙНОСТІ СТУДЕНТІВ ВНЗ ПРИ ВИВЧЕННІ ЕКОНОМІЧНИХ ДИСЦИПЛІН. (2010). Педагогіка вищої та середньої школи, 27, 176-181. https://doi.org/10.31812/educdim.7093