Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул вебсайту
Open Menu
Педагогіка вищої та середньої школи
Подання
Анонси
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Заява про конфіденційність
Контактна інформація
Редакційний банер
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
Том 51 (2018)
Том 51 (2018)
DOI:
https://doi.org/10.31812/pedag.v51i0
Опубліковано:
13-12-2018
Титульний аркуш
1
PDF
Анотація
2
PDF
Зміст
3-5
PDF (англійська)
Використання ІКТ як засобу формування дослідницьких компетентностей старшокласників у профільному навчанні хімії на факультативному курсі «Основи кількісного хімічного аналізу»
Павло Нечипуренко, Володимир Соловйов
7-24
PDF (англійська)
Використання доповненої реальності в хімічній освіті
Павло Нечипуренко, Тетяна Старова, Тетяна Селіванова, Анна Томіліна, Олександр Учитель
25-36
PDF (англійська)
Комп'ютерне моделювання біологічних процесів у старшій школі
Олена Комарова, Альберт Азарян
37-46
PDF (англійська)
Інструменти доповненої реальності у навчанні фізики у закладах вищої технічної освіти
Тетяна Грунтова, Юлія Єчкало, Андрій Стрюк, Андрій Пікільняк
47-57
PDF (англійська)
Розвиток ключових компетентностей засобами доповненої реальності на уроках CLIL
Олександр Мерзликін, Ірина Тополова, Віталій Тронь
58-73
PDF (англійська)
Впровадження гейміфікації та елементів доповненої реальності під час бінарних уроків у середній школі
Вікторія Бузько, Алла Бонк, Віталій Тронь
74-83
PDF (англійська)
Проблеми підготовки кадрів для STEM-освіти в сучасному інноваційному навчально-дослідницькому середовищі
Марія Шишкіна
84-89
PDF (англійська)
Потенціал використання Google Expeditions і Google Lens Tools в рамках STEM-освіти в Україні
Євгеній Шаповалов, Жанна Білик, Артем Атамась, Олександр Учитель
90-101
PDF (англійська)
Структурування доповненої реальності інформації на сайті stemua.science
Віктор Шаповалов, Артем Атамась, Жанна Білик, Євгеній Шаповалов, Олександр Учитель
102-114
PDF (англійська)
Перспективи використання доповненої реальності для навчання іноземних студентів на підготовчих факультетах університетів України
Наталя Зінонос, Олена Віхрова, Андрій Пікільняк
115-122
PDF (англійська)
Концептуальні основи використання вільного програмного забезпечення у фаховій підготовці вчителя математики, фізики та інформатики
Владислав Величко, Олена Федоренко, Дар'я Кассім
123-135
PDF (англійська)
Модель використання мобільних інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні інформатичних дисциплін майбутніх фахівців з інженерної педагогіки
Вікторія Ткачук, Вадим Щокін, Віталій Тронь
136-146
PDF (англійська)
Етапи концептуалізації та формалізації в розробці моделі нейро-нечіткої експертної системи професійного відбору учнів
Богдан Буяк, Іван Цідило, Віктор Репський, Віталій Лялюк
147-158
PDF (англійська)
Комп'ютерне моделювання нейронних мереж з використанням електронних таблиць: світанок ери Камелоту
Сергій Семеріков, Ілля Теплицький, Юлія Єчкало, Арнольд Ків
159-191
PDF (англійська)
Модернізація професійної підготовки бакалаврів електромеханіки: компетентнісний підхід на основі ІКТ
Євгеній Модло, Сергій Семеріков, Катерина Шмельцер
192-223
PDF (англійська)
Використання засобів електронного навчання в самоосвіті державних службовців, залучених до глобальної торговельної діяльності
Ольга Трякіна, Олена Павленко, Наталія Волкова, Дар'я Кассім
224-234
PDF (англійська)
Google Classroom як інструмент підтримки змішаного навчання студентів-географів
Ольга Бондаренко, Світлана Мантуленко, Андрій Пікільняк
235-246
PDF (англійська)
Доповнена реальність та перспективи її застосування у навчанні майбутніх інженерів
Наталія Рашевська, Володимир Соловйов
247-254
PDF (англійська)
Визначення структури екологічної компетентності майбутніх гірничих інженерів: ІКТ-підхід
Володимир Моркун, Сергій Семеріков, Наталія Моркун, Світлана Грищенко, Арнольд Ків
255-262
PDF (англійська)
Дослідження можливостей практичного застосування технологій доповненої реальності в інформаційно-освітньому середовищі для підготовки гірничих інженерів у ЗВО
Сніжана Зелінська, Альберт Азарян, Володимир Азарян
263-275
PDF (англійська)
Автоматизація експорту даних з Open Journal Systems до наукометричних баз даних
Сергій Семеріков, Владислав Потоцький, Катерина Словак, Світлана Грищенко, Арнольд Ків
276-289
PDF (англійська)
Доповнена реальність: український сучасний бізнес та освіта майбутнього
Ірина Мінтій, Володимир Соловйов
290-296
PDF (англійська)
Хмарні технології та доповнена реальність: перспективи використання
Майя Попель, Марія Шишкіна
297-303
PDF (англійська)
Використання доповненої реальності для навчання глобального читання дошкільнят з розладами аутичного спектра
Таміла Коломоєць, Дар’я Кассім
304-315
PDF (англійська)
Вихідні дані
316
PDF
Мова
English
українська
Останні публікації