К вопросу о формировании педагогических технологий подготовки социального работника как субъекта социально-помогающей деятельности

Автор(и)

  • Елена Зритнева
  • Анна Коныгина

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2649

Ключові слова:

технологізація, соціально-допоміжна діяльність, соціальна робота, соціальні технології, педагогічні технології

Анотація

Зритнєва О. І., Конигіна А. В. До питання про формування педагогічних технологій підготовки соціального робітника як суб’єкта соціально-допоміжної діяльності.

Авторами розглянуто процес технологізації соціальної роботи як соціально- допоміжної діяльності, яка передбачає формування соціальних технологій науково-
практичного та навчального її видів, які розвиваються безпосередньо в соціальній галузі і спрямовані на зміни соціальної ситуації в ній. У статті розкрито специфіку соціальних технологій різниї форм і видів соціально-допоміжної діяльності, яка визначає орієнтири побудови системи підготовки сучасних професіоналів соціальної галузі, розробки системи педагогічних технологій освітнього процесу соціального робітника як суб’єкта соціально-допоміжної діяльності

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 94 / PDF downloads: 95

Посилання

1. Афанасьев В. Г. Человек в управлении обществом / В. Г. Афанасьев. – М., 1977. – 278 с.
2. Большая советская энциклопедия. – Т. 25. – М., 1976.
3. Зритнева Е. И. Теоретико-методологическое обоснование социальных и педагогических технологий / Е. И. Зритнева // Теоретико-методологические основы инновационных технологий в социальной работе и образовании: [коллективная монография] / [под ред. профессора Н. П. Клушиной]. – Ставрополь : Альфа Принт, 2014. – 240 с. – С. 7–20.
4. Климов Е. А. Введение в психологию труда : [учебное пособие для студентов вузов] / Е. А. Климов. – М. : Изд-во МГУ, 1998. – 350 с.
5. Коныгина М. Н. Техники призрения детей в формировании национальной системы социальной защиты населения в России / М.Н. Коныгина // Сборник научных трудов
СевКавГТУ. Серия «Гуманитарные науки» No 5: Из-во СевКавГТУ, 2007. – 234 с. – С. 27–30.
6. Коныгина М. Н. Историко-культурные ориентиры построения профессиограммы специалиста социальной работы / М. Н. Коныгина // Вестник Северо-Кавказского государственного технического университета. – 2001. – No 1. – Ставрополь: СевКавГТУ, 2011. – С. 164–168.
7. Новые технологии и человек. – М., 1990. – 315 с. 8. Сластенин В. А. Педагогика / Сластенин В. А., Исаев И. Ф., Шиянов Е. Н. – М., 2004.
9. Словарь иностранных слов, 2007 – 324 с.
10. Чернилевский Д. В. Дидактические технологии в высшей школе / Д. В. Чернилевский. – М. : Юнити, 2002. – 436 с.

Опубліковано

19-02-2015

Як цитувати

Зритнева, Е., & Коныгина, А. (2015). К вопросу о формировании педагогических технологий подготовки социального работника как субъекта социально-помогающей деятельности. Педагогіка вищої та середньої школи, 44, 43–51. https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2649

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи