Науковий журнал містить матеріали, присвячені висвітленню теоретико-практичних проблем педагогіки вищої та загальноосвітньої школи, становлення і розвитку освітньої парадигми, інтеграції психолого-педагогічних чинників в організацію навчально-виховного процесу.

Том 52 (2019)

Опубліковано: 2019-12-19

Інформатизація освіти як запорука існування та розвитку сучасної вищої освіти

5-21

Олена Федоренко, Владислав Величко, Андрій Стопкін, Альона Чорна, Володимир Соловйов

Цифрова трансформація навчального середовища: аспект пізнавальної активності студентів

22-38

Ольга Пінчук, Олександра Соколюк, Олександр Буров, Марія Шишкіна

Формування успішної особистості учня в українській початковій школі під час впровадження медіаосвіти

39-55

Григорій Терещук, Ірина Кузьма, Олександра Явончук, Галина Фальфушинська

Систематичність самостійної роботи студентів у хмарному навчальному середовищі

70-88

Олександр Колгатін, Лариса Колгатіна, Надія Пономарьова, Катерина Шмельцер

TODOS як середовище цифрової науки для підтримки STEM-освіти

89-104

Євгеній Шаповалов, Віктор Шаповалов, Володимир Засельський

Огляд програмного забезпечення для комп'ютерного моделювання у профільному навчанні фізики

153-165

Арнольд Ків, Олександр Мерзликін, Євгеній Модло, Павло Нечипуренко, Ірина Тополова

Використання хмарних технологій при вивченні географії студентами вищої школи

166-183

Ольга Бондаренко, Олена Пахомова, Володимир Засельський

Курси дистанційного навчання в розвитку інструментальної компетентності майбутніх учителів музики

197-214

Людмила Гаврилова, Олена Ішутіна, Валентина Замороцька, Дар’я Кассім

Ресурси електронного навчання для успішного навчання математики учнів початкової школи

215-234

Надія Олефіренко, Ілона Костікова, Наталія Пономарова, Андрій Пікільняк
Переглянути всі випуски