Концептуальні підходи до оновлення змісту інструментально-виконавської підготовки вчителів музики

Основний зміст статті

Наталя Мозгальова

Анотація

Мозгальова Н. Г. Концептуальні підходи до оновлення змісту інструментально-виконавської підготовки вчителів музики.


У статті запропоновано концептуальні засади інструментально-виконавської підготовки вчителів музики. Теоретично обґрунтовано сутність і специфіку таксономічного підходу в галузі інструментального виконавства. Визначено мету, завдання, принципи навчання в інструментальному класі. Наголошено, що підвищення якості інструментально-виконавської підготовки можливе, якщо перетворити процес навчання гри на музичних інструментах на організаційно-методичну систему, розроблення якої необхідно здійснювати з урахуванням визначених ідей.

Деталі статті

Як цитувати
Мозгальова, Н. (2014). Концептуальні підходи до оновлення змісту інструментально-виконавської підготовки вчителів музики. Педагогіка вищої та середньої школи, 40, 75-80. Retrieved із https://journal.kdpu.edu.ua/pedag/article/view/2959
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Посилання

1. Рахимбаева И. Э. Теоретические основы управления качеством высшего педагогического художественно-творческого образования на факультете искусств: монография / И. Э. Рахимбаева. – С. : Наука, 2008. – 215 с.
2. Мориссей Дж. Целевое управление организацией / Дж. Мориссей. – М. : Советское радио, 1979. – 144 с.

Найчастіше читають статті цього автора (авторів)

Особливість: цей модуль вимагає, що б був включений хоча б один модуль статистики / звітів. Якщо ваші модулі статистики повертають більше однієї метрики, то будь ласка обраний вами головну метрику на сторінці налаштувань сайту адміністратором і / або на сторінках налаштування керуючого журналом.