Досвід підготовки вчителів для білінгвального навчання в системі освіти ФРН

Основний зміст статті

Віта Гаманюк

Анотація

Гаманюк В. А. Досвід підготовки вчителів для білінгвального навчання в системі освіти ФРН.


У статті аналізується організація підготовки вчителів іноземних мов для роботи в білінгвальних класах у ФРН. Розглядаються ідеї провідних німецьких науковців щодо змісту підготовки та формування профілю майбутнього вчителя для білінгвальних класів та шкіл, вимоги до рівня їх кваліфікації, а також наявні можливості отримання додаткової спеціалізації в системі освіти ФРН.

Деталі статті

Як цитувати
Гаманюк, В. (2014). Досвід підготовки вчителів для білінгвального навчання в системі освіти ФРН. Педагогіка вищої та середньої школи, 40, 262-268. Retrieved із https://journal.kdpu.edu.ua/pedag/article/view/2998
Розділ
Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек

Посилання

1. Christ I. Zur Weiterentwicklung des bilingualen Lehrens und Lernens in deutschen Schulen. Bilinguale Züge – Bilingualer Unterricht – Module «Fremdsprachen als Arbeitssprachen» [Електронний ресурс] / I. Christ // Zeitschrift für Interkulturellen Fremdsprachenunterricht. – 1999. – No 4 (2). – Режим доступу: http://www.ualberta.ca/~german/ejornal.html. – Заголовок з екрана.
2. Christ I. Bilingualer Unterricht in Deutschland – Strukturen, Stand der Entwicklungen, Perspektiven / I. Christ / Bilingualer Unterricht in Spanien und Deutschland / [W. Altmann]. – Berlin: Frey, 2004. – S. 11–40.
3. Hallet W. Bilingualer Unterricht: Fremdsprachig denken, lernen und Handeln / W. Hallet // Der fremdsprachliche Unterricht Englisch. – 2005. – No 78. – S. 2–13.
4. Hallet W. Ein didaktisches Modell für den bilingualen Sachfachunterricht: The Bilingual Triangle / W. Hallet // Neusprachliche Mitteilungen aus Wissenschaft und Praxis. – 1999. – No 52. – S. 23–27.
5. Königs F. G. Mehrsprachigkeit? Ja, aber..../ F. G. Königs // Französisch heute. – 2002. – No 33/1. – S. 22–33.
6. Krechel H.-J. Ausbildung von Fremdsprachenlehrern in der zweiten Phase / H.-J. Krechel // Handbuch Fremdsprachenunterricht / [K.-R. Bausch, H. Christ, H.-J. Krumm. – 5. Auflage. –
Tübingen; Basel: A. Francke, 2007. – S. 482–486.
7. Sekretariat der Ständigen Konferenz der Kultusminister der Länder in der Bundesrepublik Deutschland / Konzepte für den bilingualen Unterricht: Erfahrungsbericht und Vorschläge zur Weiterentwicklung: (Bericht vom Schulausschusses von 10.04.2006) [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.kmk.org/fileadmin/veroeffentlichungen_beschluesse/2006/2006_04_10-Konzepte-bilingualer˗ Unterricht.pdf. – Заголовок з екрана.
8. Wolff D. Zur Ausbildung von Lehrerinnen und Lehrern für mehrsprachige Bildungsgänge / D. Wolff / Bilingualer Sachfachunterricht: Didaktik, Lehrer-, Lernerforschung und Bildungspolitik zwischen Theorie und Empirie / [S. Breidbach, G. Bach, D. Wolff]. – Frankfurt/а/M.; Berlin; Bern; Brusseles; New York; Oxford; Wien: Peter Lang, 2002. – S. 253–267.

Найчастіше читають статті цього автора (авторів)

Особливість: цей модуль вимагає, що б був включений хоча б один модуль статистики / звітів. Якщо ваші модулі статистики повертають більше однієї метрики, то будь ласка обраний вами головну метрику на сторінці налаштувань сайту адміністратором і / або на сторінках налаштування керуючого журналом.