Управлінська компетентність як необхідна умова професіоналізму менеджера освіти

Основний зміст статті

В. І. Жигірь

Анотація

Жигірь В. І. Управлінська компетентність як необхідна умова професіоналізму менеджера освіти.


Статтю присвячено проблемі формування управлінської компетентності менеджера освіти як необхідної умови його професіоналізму. У ній розглядаються підходи до визначення поняття, розкривається структура управлінської компетентності менеджера освіти. Схарактеризовано особливості економічного, планово-прогностичного, стратегічного, організаційного, контролюючого, інформаційно-аналітичного компонентів управлінської компетентності менеджера освіти.


 

Деталі статті

Як цитувати
Жигірь, В. (2013). Управлінська компетентність як необхідна умова професіоналізму менеджера освіти. Педагогіка вищої та середньої школи, 37, 37-44. Retrieved із https://journal.kdpu.edu.ua/pedag/article/view/3269
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Біографія автора

В. І. Жигірь, Бердянський державний педагогічний університет

кандидат пед. наук, доцент

Посилання

1. Бахтин М. М. Проблемы поэтики Достоевского / М. М. Бахтин. – М. : Советская Россия, 1979. – 320 с.
2. Библер В. С. От наукоучения – к логике культуры: Два философских введения в двадцать первый век / В. С. Библер. – М. : Изд. полит. литературы, 1991. – 413 с.
3. Бубер М. Два образа веры / М. Бубер. – М. : Республика, 1995. – 468 с.
4. Братченко С. Л. Диагностика личностно-развивающего потенциала : [метод. пособ. для школьных психологов] / С. Л. Братченко. – Псков : Изд-во Псковского областного института повышения квалификации работников образования, 1997. – 64 с.
5. Дмитриева Л. Г. Диалогический подход к формированию психологической готовности будущего учителя к субъект-субъектному педагогическому взаимодействию : автореф. дис. на соискание ученой степени докт. пед. наук / Л. Г. Дмитриева. – Москва, 2011.
6. Дьяконов Г. В. Основы диалогического подхода в психологической науке и практике / Г. В. Дьяконов. – Кировоград : Полиграфия, 2007. – 847 с.
7. Емельянов Ю. Н. Обучение паритетному диалогу / Ю. Н. Емельянов. – Л. : Изд-во ЛГУ, 1991. – 107 с.
8. Зазулина Л. В. Дидактико-діалогічна модель підвищення кваліфікації вчителя / Л. В. Зазулина // Освіта і управління. – 1999. – Том 3. – No 1. – С.123–134.
9. Ковалев Г. А. Психология воздействия : автореф. дис. на соискание ученой степени докт. психол. наук / Г. А. Ковалев– М. : Изд-во НИИОиПП АПН СССР, 1991. – 51 с.
10. Копьев А. Ф. Взаимоотношение «Я»-«Другой» и его значение для практической психологии / А. Ф. Копьев // Московский психотерапевтический журнал. – 1999. – No 2. – С. 48–60.
11. Кучинский Г. М. Психология внутреннего диалога / Г. М. Кучинский. – Минск : Университетское, 1988. – 206 с.
12. Панферов В. Н. Диалог и общение / В. Н. Панферов // Человек в мире диалога : [тезисы докладов и сообщений всесоюзной конференции]. –Л. : АН СССР, 1990. – С. 100–102.
13. Флоренская Т. А. Диалог в практической психологии / Т. А. Флоренская. – М. : Изд-во НИИОПП, 2006. – 244 с.
14. Франк С. Л. Непостижимое. Онтологическое введение в философию религии : Сочинения / С. Л. Франк. – М. : Правда, 1990. – С. 183–559.

Найчастіше читають статті цього автора (авторів)

Особливість: цей модуль вимагає, що б був включений хоча б один модуль статистики / звітів. Якщо ваші модулі статистики повертають більше однієї метрики, то будь ласка обраний вами головну метрику на сторінці налаштувань сайту адміністратором і / або на сторінках налаштування керуючого журналом.