Поєднання інтелектуального та емоційного аспектів у процесі оволодіння природознавчою освітою учнями основної школи як здоров’язберігальний чинник

Основний зміст статті

І. М. Дишлева

Анотація

Дишлева І. М. Поєднання інтелектуального та емоційного аспектів у процесі оволодіння природознавчою освітою учнями основної школи як здоров’язберігальний чинник.


У статті розкрито принципи природознавчої освіти, застосування яких сприяє досягненню оптимального поєднання інтелектуальних й емоційних якостей особистості учнів як здоров’язберігального чинника.

Деталі статті

Як цитувати
Дишлева, І. (2013). Поєднання інтелектуального та емоційного аспектів у процесі оволодіння природознавчою освітою учнями основної школи як здоров’язберігальний чинник. Педагогіка вищої та середньої школи, 37, 202-205. Retrieved із https://journal.kdpu.edu.ua/pedag/article/view/3309
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи
Біографія автора

І. М. Дишлева, Інститут педагогіки НАПН України

аспірант

Посилання

1. Каган M. С. Системный подход и гуманитарное знание : Избранные статьи / М.С. Каган. – Л. : Изд-во Ленин. ун-та,1991. – 384 с.
2. Луговий В. I. Педагогічна освіта в Україні / В. І. Луговий. – К. : МАУП, 1994. – 196 с.

Найчастіше читають статті цього автора (авторів)

Особливість: цей модуль вимагає, що б був включений хоча б один модуль статистики / звітів. Якщо ваші модулі статистики повертають більше однієї метрики, то будь ласка обраний вами головну метрику на сторінці налаштувань сайту адміністратором і / або на сторінках налаштування керуючого журналом.