Використання дитячої літератури у процесі навчання переказувати тексти дітей дошкільного віку

Основний зміст статті

Н. М. Гордій

Анотація

Гордій Н. М. Використання дитячої літератури у процесі навчання переказувати тексти дітей дошкільного віку.


У статті розкрито питання розвитку зв’язного мовлення дітей дошкільного віку, обґрунтовано значущість використання літератури для дітей під час навчання переказувати, охарактеризовано показники рівнів розвитку зв’язного мовлення.

Деталі статті

Як цитувати
Гордій, Н. (2013). Використання дитячої літератури у процесі навчання переказувати тексти дітей дошкільного віку. Педагогіка вищої та середньої школи, 37, 272-276. Retrieved із https://journal.kdpu.edu.ua/pedag/article/view/3325
Розділ
Актуальні питання освіти
Біографія автора

Н. М. Гордій, Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка

кандидат. пед.наук, доцент

Посилання

1. Базова програма розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі» / наук.кер. та заг.ред. О. Л. Кононко. – 3-тє вид.,випр. – К. : Світич, 2009. – 430 с.
2. Дошкільна лінгводидактика: Теорія і методика навчання дітей рідної мови: [підручник] / за ред. А. М. Богуш – К. : Вища шк., 2007. – 542 с.
3. Зав’язун Т. В. Нетрадиційні методи роботи з казкою як засіб розвитку мовленнєво-комунікативних здібностей старших дошкільників / Т. В. Зав’язун, О. В. Семенюк // Обдарована дитина. – 2008. – No 9. – С. 41–48.

Найчастіше читають статті цього автора (авторів)

Особливість: цей модуль вимагає, що б був включений хоча б один модуль статистики / звітів. Якщо ваші модулі статистики повертають більше однієї метрики, то будь ласка обраний вами головну метрику на сторінці налаштувань сайту адміністратором і / або на сторінках налаштування керуючого журналом.